املت اسفناج با پنیر

ابتدا ۴۰۰ گرم اسفناج  را  به صورت برگ برگ کنید. داخل ماهیتابه دو قاشق غذا خوری روغن زیتون بریزیدو  ماهیتابه را روی شعله قرار دهید. حالا اسفناج ها را داخل ماهیتابه بریزید چهار عدد تخم مرغ را داخل ظرفی با نمک، فلفل و پودر سیر به میزان دلخواه هم بزنید. بعد از سه دقیقه که اسفناج ها […]

ادامه مطلب
پیام بگذارید

طرز تهیه پنکیک

مواد لازم برای تهیه پنکیک 1 و 1/2 پیمانه آرد 1 پیمانه شیر 30 گرم کره 1 قاشق غذاخوری شکر 1 عدد تخم مرغ 1 قاشق مرباخوری بیکینگ پودر نوک قاشق چایخوری وانیل نوک قاشق چایخوری نمک دستور پخت و طرز تهیه ابتدا یک کاسه بزرگ و جا دار انتخاب میکنیم و آرد را به […]

ادامه مطلب
پیام بگذارید

پودینگ چیا و کره بادام‌زمینی و موز

برای تهیه این پودینگ به دانه چیا، موز و کره بادام‌زمینی نیاز دارید. این مواد را از شب قبل باهم مخلوط کنید. دانه چیا به دلیل داشتن ویتامین و مواد معدنی یک صبحانه کامل محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
پیام بگذارید

وافل ژله توت‌فرنگی و کره بادام‌زمینی

اگر کمی وافل در خانه داشته باشید می‌توانید ژله و توت‌فرنگی به آن افزوده و یک خوراکی سالم و بدون گلاتن تهیه کنید.

ادامه مطلب
پیام بگذارید

پارفه توت فرنگی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای صبحانه پارفه ماست و میوه است. زیرا می‌توانید با هر میوه‌ای آن را تهیه کنید. برای طعم بهتر پارفه از میوه‌های فصلی استفاده نمایید.

ادامه مطلب
پیام بگذارید

مافین طلایی صبحانه

این مافین جو از مخلوط هویج، کدوسبز، کشمش شیرین و کمی شکر تهیه می‌شود. می‌توانید از قالب‌های کوچک استفاده کنید و هم چنین از شکر قهوه‌ای استفاده نمایید.

ادامه مطلب
پیام بگذارید

گرانولای سیب با کره بادام‌زمینی شکلاتی

یک صبحانه کامل برای افرادی که به سیب علاقه دارند. سیب موردعلاقه خود را خردکرده و با کره بادام‌زمینی آغشته کتید. کمی جو، گرانولا و دارچین روی آن ریخته و شکلات ذوب‌شده هم روی آن اضافه کنید. هر تکه سیب را می‌توانید لای فویل یا نایلون بپیچانید.

ادامه مطلب
پیام بگذارید

بریتوی سیب‌زمینی شیرین و لوبیای سیاه

بوریتوی صبحانه می‌تواند یک خوراکی فوری باشد. مخلوط سیب‌زمینی شیرین و لوبیای سیاه دارای پروتئین بالا و طعم خوب است که می‌توانید آن را از شب آماده کرده و در یخچال بگذارید.

ادامه مطلب
پیام بگذارید

ساندویچ وافل

این ساندویچ صبحانه می‌تواند یک گزینه فوری برای زمان‌هایی باشد که عجله دارید. یک وافل را برداشته و به دو قسمت تقسیم کنید. ۲ قاشق غذاخوری کره بادام و ژله به آن افزوده و کمی توت‌فرنگی روی آن قرار دهید.

ادامه مطلب
پیام بگذارید